Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 28 września 2014

no i znów to samo ...

Ostatnio nie zamawiam nowych półfabrykatów, mam za dużo wszystkiego i denerwuje mnie, że marnuje się tyle rzeczy. Staram się chociaż w połowie zużyć to co mam.

Powstały kolejne dwie bransoletki. 





Wczoraj przeglądałam suknie ślubne na gumtree (nie pytajcie dlaczego....) I znalazłam boski opis mam nadzieję, że Wam też poprawi nastrój: KLIK

W sumie zastanawiam się co zrobić z moją kiecką...

Pozdrawiam, M.

BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK

4 komentarze:

  1. Opis mnie rozwalił. :D Koleś miał świetny pomysł. :)
    Bransoletki bardzo fajne. :) Też muszę wykorzystać co mam, bo zaczynam się nie mieścić w organizerach. :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne *o*
    Hah,ja ostatnio chciałam zrobic nowe zamówienie,ale pomyślałam,ze skoro mam tyle resztek z których mogę jeszcze coś stworzyć to po co mam kupować nowe rzeczy? I tak włąśnie korzystam jeszcze z tych moich pozostałości ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zielona bransoletka ;)

    Żele Balea kupuje u siebie na Hali Targowej we wro ;) zesto sa w sklepach z chemia niemiecka ;))

    OdpowiedzUsuń