Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 20 września 2014

pasteLOVE

Cały dzisiejszy dzień spędziłam w łóżku, albo jego okolicach... Trochę źle się czuję. No cóż. Tak czasem bywa. Mam nadzieję, że jutro stanę na nogi...

Na pocieszenie i poprawę humoru mam dwie bransoletki ze sznurka satynowego. W pięknych kolorach.







Może ta druga to nie do końca jest w pastelach :) ale nie przejmujmy się szczegółami.

Przypominam o linkach na dole :) Klikajcie, wchodźcie, komentujcie.

Pozdrawiam, M.

BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK

13 komentarzy:

  1. Όμορφα βραχιόλια!!!Φιλιά!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żywy róż bardziej mi pasuje. :D
    Ostatnio oglądałam teledysk, gdzie wszystko było pastelowe i od tamtego momentu jakoś przestały mi się podobać takie kolory. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bransoletki ! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, lubię takie proste bransoletki
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne (: zdrówka kochana :* obserwuję na insta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na szczęście już się czuję dużo lepiej :)

      Usuń
  8. Świetne bransoletki :D widzę, że dużo osób się źle czuje ostatnio, zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokochałam tą różową! :)

    OdpowiedzUsuń