Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 7 września 2014

w szarościach

Jestem na wsi. Trochę pomagam przy ziemniakach. Trochę sprzątam, ale wczoraj padłam totalnie. Głowa mnie zabiła. Bolała niesamowicie. Na szczęście dziś wstałam bez problemu, tylko czuje się zmęczona po nieprzespanej nocy.

Perełki w szarościach w formie bransoletki to totalny standard. A kolczyki to ciekawostka, sama nie wiem czy udana.




Na koniec trochę prywaty, bo korzystamy z uroków babiego lata :)







Pozdrawiam, Meg.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna i prosta bransoletka, kolczyki pomysłowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki od razu przywiodły mi na myśl balony z koszem :D Gdyby tylko kulka była większa... :D

    OdpowiedzUsuń