Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 5 września 2014

Wakacyjny projekt!

Dla mnie wakacje jeszcze się nie skończyły. Właśnie urlopujemy na wsi. Mamy mniejsze i większe plany na wrzesień. Jednak zamieszczam podsumowanie Wakacyjnego projektu  :) 


1. Zobaczyć wschód słońca.
20.07. 2014r. 4:45 Razem z mężem jechaliśmy na wieś. Wyjechaliśmy ok 3, więc udało nam się zobaczyć wschód słońca.




 


2. Zrób sesje zdjęciową
Stwierdziłam, że ten punkt można rozumieć w różny sposób. I ja uznałam, że nasza sesja ślubna też może być :) 



3. Zrób porządek w szafie i sprzedaj niepotrzebne rzeczy. Przejrzałam ciuchy i nie tylko. Dałam mojej siostrze, żeby wystawiła na vinted.pl :)

4. Spacer po lesie. http://meg-fotografia.blogspot.com/2014/08/to-mi-las.html

  
5. Jedz to co chcesz,  nie martwiąc się wagą. Po weselu mogłam sobie odpuścić sobie liczenie kalorii i jadłam: pizze, makarony (kocham!), sushi, ciasta czekoladowe.

6. Przejdź się na targ staroci. Nie wiem czy to się zalicza pod ten punkt, ale w Rzeszowie co niedzielę organizowana jest giełda samochodowa na której przywożą różne starocie do sprzedania. W tym roku byłam tam tylko raz. I niestety nie upolowałam nic ciekawego.

7. Wybrać się za miasto na rowery. Z siostrą zrobiłyśmy wycieczkę po wsi :) I spotkałyśmy ogromnego żuczka.



8. Zorganizuj maraton Harrego Pottera / Star Wars / innego wieloczęściowego filmu.W naszym przypadku był to maraton X-men. Uwielbiam całą serię :) 



9. Ugotuj/ upiecz coś nowego. Upiekłam nieudane brownie z malinami. Wiem, że brownie to zakalec i zakalcem być powinien, ale mi nawet zakalec wyszedł bardziej zakalcowaty... I pierwszy raz smażyłam amerykańskie pancakes, te wyszły bardziej udane.

10.  Zrób porządek na blogu. (posegreguj posty i zrób selekcję blogów, które obserwujesz)
Czas na czystkę. A raczej właśnie porządek. Dodaję kolejne blogi, które teoretycznie będę oglądać. A zapominam, że nie wszystkie blogi dodane dawno są jeszcze aktualizowane. Ze 117 blogów zostało 88.  


3 komentarze:

  1. Ostatni punkt jest najtrudniejszy ;)) Co prawda jakiś czas temu zweryfikowałam swoje obserwowane blogi, bo trochę się tego nazbierało i powyżej 300 nie mogłam już dodawać. Okazało się, że wiele z nich już nie istnieje. Ale zaplanowane porządki w postach nadal są w planach ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie i mi by się przydało, ale zupełnie nie chce mi się ogarniać bloggera. xD
    W przyszłym roku chyba też muszę wziąć udział w takim projekcie, żebym się nie nudziła. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ostatnio zrobiłam czystke w blogach obserwowanych, te co nie były aktualizowane przez rok usunełam ;)

    OdpowiedzUsuń