Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 27 września 2014

Wreck this journal!

Z okazji urodzin dostałam od siostry dziennik. Oczywiście nie mógł to być standardowy pamiętnik. Moja siostra stwierdziła, że pobudzi moją wyobraźnię jeszcze bardziej. I sprezentowała mi "wreck this journal". Jakiś czas temu zobaczyłyśmy polskie wydanie w empiku.


Zabawa polega na tym by w kreatywny, niestandardowy sposób zniszczyć tą książkę :)
Na każdej stronie jest jedno zadanie. Niektóre są na prawdę fajne, ciekawe i można przy nich fantazjować :P Inne są dziwne... ale i tak potraktuję to jako zabawę.





Moni jeszcze mi podsunęła pomysł, żeby co jakiś czas umieszczać na blogu moje sposoby na konkretne sentencje. Bardzo możliwe, że za jakiś czas pojawi się notka z moją destrukcją :)

Pozdrawiam, M.

2 komentarze:

  1. Tez ostatnio widziałąm tą książkę w empiku i zastanawiałam sie nad jej kupnem,ale jakoś tak wyszło,ze sie nie zdecydowałam,moze jeszcze ją kupie bo jest świetna z tego co piszę wielu ludzi! Chętnie przeczytam o tym więcej notek! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł z ta książką, ja niestety pierwszy raz o czyms takim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń