Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 25 października 2014

kubek tablicowy

Tydzień temu razem z moją siostrą pojechaliśmy do Ikea. Ona potrzebowała kilku rzeczy do świeżo wyremontowanego pokoju. Oczywiście przy okazji ja kupiłam kilka rzeczy. jedną był zwykły biały kubek, który kupiłam tylko w jednym celu.
Zrobiłam kubek tablicowy. Wyszło nawet ciekawie.




Niestety... przy myciu kubka farbka delikatnie schodzi. Ta czarna powierzchnia delikatnie się "zeszła" - nie mam pojęcia jak to poprawnie nazwać. I nie jest to trwałe, ponieważ można to zeskrobać paznokciem.


Nie jestem z tego zadowolona. Może coś źle zrobiłam? No sama nie wiem... Macie jakiś pomysł, żeby to zrobić dobrze?

Pozdrawiam, M.



BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK

16 komentarzy:

  1. Wygląda to rewelacyjnie, pomysł jest świetny :) Niestety nie wiem co zrobić żeby było to trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek superancki! No i można zostawiać informacje na kubku, zamiast na karteczkach ;)) Żeby farba lepiej przywierała to może trzebaby jakoś zetrzeć emalię z kubka? Może pilnikiem, albo papierem ściernym. Może to pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że trzeba to zrobić jakimś urządzeniem do szlifowania. Bo ręcznie papierem ściernym się nie dało :(

      Usuń
    2. W takim razie powiedz mi skąd macie kubek, bo wygląda na niezniszczalny ;) u mnie jest spora roszada, każdy kubek z innego zestawu, tłukę przynajmniej jedno naczynie na miesiąc przy zmywaniu ;)) Miałam cztery fajne wielkie talerze z ikei, został jeden :/ tydzień temu poszła szklanka, wczoraj o mało nie potłukłam miski, a skoro żadna ludzka siła nie jest w stanie ruszyć takiego kubka, to chyba by mi się takie naczynia przydały w domu :D

      Usuń
    3. Oj na pewno nie jest on niezniszczalny :) Kosztował 2zł w Ikea :P
      Pewnie miałam zbyt drobny papier ścierny :)

      Usuń
  3. Amazing cup!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  4. Co na to poradzić to nie wiem, ale pomysł jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserwowałam na Facebooku i Wysłałam Ci zaproszenie do znajomych. Fajny pomysł z tym kubkiem. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym kubkiem *o* Ja ci nic nie doradzę, ale przyznam, że to wygląda świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam pojęcia.. ale pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że farba schodzi, ale pomysł bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń