Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 6 października 2014

pudełeczko na obrączki

Weekend częściowo spędziliśmy na wsi... W sobotę wieczorem musieliśmy wrócić do domu, bo M. został wezwany do pracy... Bardzo żałowaliśmy, bo pogoda w niedzielę była piękna, a my mieliśmy straszną ochotę przejechać się motorem.

Będąc na wsi zrobiłam pudełko na obrączki. To które dostaliśmy przy zakupie... no nie zachwyciło mnie, więc to była kwestia czasu, że zrobię inne.
To jest takie "moje"








To już chyba będzie ostatni post z serii ślubnych. Na pewno się cieszycie :P 
Pozdrawiam, M.

BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK

9 komentarzy:

  1. Jest śliczne. :D Materiał w serduszka wygrywa dzień dzisiejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne ;) Bardzo stylowe :)
    Pozdrawiam :)
    http://kajuusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Zarówno otwarte, jak i zamknięte, prezentuje się uroczo :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełeczko *o*
    No szkoda,że wyjazd Wam sie nie udał :/
    Mi tam sie podobały ślubne posty ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Ja bym jeszcze poczytała posty z serii ślubnych ;p

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie- piękne pudełeczka :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pomysł, może w przyszłości go wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń