Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 4 października 2014

Pudełko z pamiątkami

Jak to na każdym weselu dostaliśmy dużo kart z życzeniami. Pierwszym pomysłem było połączenie ich za pomocą takich kółek do robienia albumów scrapbookowych. Jednak stwierdziłam, że karty za bardzo różnią się wielkością i nie będzie to wygodne.

Ostatecznie zrobiłam pudło z pamiątkami w tego najważniejszego dnia. Użyłam pięknego pudełka, w którym dostaliśmy cudowny prezent od naszej świadkowej i jej chłopaka. Oprócz kart umieściłam tam: welon, bolerko, kawałek koronki z sukni ślubnej, krawat M i próbkę perfum, których użył wtedy. Moje kolczyki i jego spinki do mankietów.
A także nasze zaproszenie i winietki.





Lubicie zachowywać wspomnienia w taki sposób? 
 
Wciąż tkwię w temacie około ślubnym :) Właśnie kończę robić pudełko na obrączki. Niedługo pokażę je na blogu. 

Pozdrawiam, M.

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z takim przechowywaniem pamiątek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl z jednej strony oczywisty a przy tym swietny :) cudowna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na zachowanie takich pamiątek :D Śliczne pudełko. Lubię czasami przeglądać jakieś stare zdjęcia, pamiątki aby myślami cofnąć się do tamtego momentu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ma takie pudełko na takie ślubne pamiątki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Fajnie to wszystko wygląda <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje pamiatki rowniez trafily do takiego pudelka. To praktyczne rozwiazanie, poniewaz nie walaja sie po calym domu a w efekcie sie nie niszcza, wiec potomnosc bedzie mogla zobaczyc nasze "wesele w pigulce".

    OdpowiedzUsuń