Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 12 października 2014

tablica

Zrobiłam swoją pierwszą porcję farby tablicowej i użyłam jej w dość prozaiczny sposób... bo właśnie do zrobienia tablicy.
Użyłam do tego zwykłej ramy ściennej z Ikea (klik). Stwierdziłam, że fajnie będzie wyglądać czarne podłoże w połączeniu z białą ramką.



Tablica trochę "brudna". Ale wczoraj z siostrą chyba z 15 razy zmywałyśmy i pisałyśmy coś nowego :) Pod poprzednim postem zapomniałam dodać, że z gotowej tablicy najlepiej zmywać gąbeczką.

Jak kupię jakieś mega tanie kubki (w sumie najlepsze, by były takie najtańsze z Ikea) to zrobię takie kubki, które można podpisać. Jestem bardzo ciekawa jak to się sprawdzi.

Do czego Wy użyłybyście farby tablicowej?

A i zastanawiam się nad sensem prowadzenia bloga ze zdjęciami... ma niesamowicie mało wejść. Wiem, że ja nie potrafię się rozreklamować... I pewnie to tego wina. Ale tak szczerze... czy ktoś z Was tam zagląda?

Pozdrawiam, M.

17 komentarzy:

  1. Ja tam zaglądam!
    Zaczynając pisać zastanawiałam się czy nie zrobić osobnych blogów na każdą "kategorię" o której piszę, ale później doszłam do tego, że po co? I mam wszystko razem, i zdjęcia, i gotowanie, i prace typu biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, chciałabym taką :3 Nie wiem nic o tym blogu x.x

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaglądam. :D Wejdę, patrzę sobie, czasem skomentuję. :)
    Tablica wygląda bardzo fajnie i z pewnością skorzystam z przepisu, który znalazłaś. ;) Sama machnę sobie kawałek ściany w kuchni, dam listwę żeby kłaść kredę i będzie git. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł też muszę sobie zrobić taką i powiesić przy biurku zastąpiła by mi karteczki którymi obklejam komputer gdy chce o czymś pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek do zapisania - super! Można i szufladę, albo kilka szuflad w komodzie. Albo pasek na butelce z nalewką? Tylko ciekawe, czy farba trzymałaby się szkła i jak znosiłaby mycie. A jeśli chodzi o fotobloga to ja zaglądam, choć rzadko komentuję. Rób to dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tą tablicą. Ja chcę mieć korkową, ale taką dość dużą i móc przypinać tam różne rzeczy, a potem zmieniać i tak dalej.. ;)

    Może wspólna obserwacja? O ile mój blog Ci się spodoba.

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog będę tutaj częściej zaglądała :)
    kasia-soltysek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zjadlabym pizze :c <3
    zapraszam na rozdanie kardiganow :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przydatna jest taka tablica :) też muszę kupić sobie ramkę w ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam nastolatką zawsze marzyłam o tablicy korkowej i chyba nigdy jej nie miałam... Teraz zamiast tego wolę antyramy.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kubki, na których można coś napisać też bym chciała zrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super zrobiłaś :)
    Oj kubek to super pomysł ale ja bym takiego nie chciała bo by mi ciarki przechodziły za każdym razem jak by go brała do ręki:P Zawsze nie lubiłam w szkole tablic z kredą bo ciarki to nawet teraz mi przechodzą jak sobie wyobrażę że drapnę paznokciem o taką tablicę :)

    P.S Co do pogody to oczywiście liczymy na śnieg ale tak naprawdę czy latem czy zimą to nigdy nie mamy wpływu na pogodę a wesele jest na sali więc przeżyję :)
    Targi we Wrocławiu są 23 listopada i tak wybieramy się na nie :)
    Bukiet też mi się strasznie podoba ale będę szukać takich broszek jak najtaniej, może coś się wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł z tą tablicą !:) musze sobie sama taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog ♥
    obserwuję, pomożesz mi??
    http://monicabelle.blogspot.com/2014/10/my-wishlist-from-sheinside.html
    Zapraszam do klikania w linki
    z góry dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :D z chęcią sama bym coś takiego zrobiła hihi :3 Ja zaglądam na Twojego drugiego bloga jak pozwala mi na to czas.

    OdpowiedzUsuń