Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 18 października 2014

w kropeczki

Bardzo lubię te duże bransoletki na drewnianej bazie. Tym razem materiałowa, czarna w białe kropy. Co śmieszne, materiał ten to opaska na włosy z drucikiem w środku. Użyłam jej raz. Nie była użyteczna na moich włosach i tylko walała się po szufladzie. Na szczęście znalazłam inne zastosowanie dla niej.





Cieszy mnie jak mogę użyć coś do innego celu niż jest mu przeznaczone. Taki recycling :)

Wciągnęłam się w książki Jamesa Rollinsa. Znalazłam "Wirus judasza" w naszej nowej biblioteczce (dostaliśmy ją w prezencie ślubnym). Czytam już trzecią książkę tego autora. Są bardzo w stylu Dana Browna (którego ja uwielbiam!)

A i tak troszeczkę odświeżyłam profil facebookowo zdjęciowy. Więc zapraszam do lajkowania! (ach, jak ja nie lubię tego słowa). (link na dole).

Pozdrawiam, M.

BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK

8 komentarzy:

  1. To się nazywa kreatywność. :D Wygląda bardzo fajnie. :) Jestem uzależniona od kropek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje :)

    P.S. Nominowałam Cię versalite blogger avart czyli '7 faktów o mnie' http://networkerka.blogspot.com/2014/10/versalite-blogger-avart-czyli-7-faktow.html Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentuje, chodź szczerze mówiąc nie lubię jakoś takich bransoletek.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna chociaż wole takie rzemykowe, w niczym mi nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :D Fajnie jest dawać drugie życie przedmiotom

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje :) I jak podoba sie? :)
    Świetna bransoletka! ;3

    Zapraszam na nowe zdjeica :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, ślicznie to wygląda *-* Uwielbiam kroopki i wszystko z nimi związane <3 :D

    OdpowiedzUsuń