Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 8 października 2014

Wreck this journal part2.

Tak jak obiecałam wrzucam jakieś moje pierwsze próby destrukcji. Nie umiem rysować, ani malować, ale starałam się nie starać :)

"nakap czymś tutaj (tusz, farba, herbata) zamknij książkę aby powstał wzór"


"wypełnij tę stronę kółkami"



"pokoloruj poza liniami"


"obrysuj swoją rękę"


"zacznij tworzyć niekończącą się linię"


Pozdrawiam, M.


BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK

12 komentarzy:

  1. Ojej, nie moge się doczekać, aż dostanę ten dziennik. Mam nadzieję, że będzie dostępny jeszcze w wakacje. Fajnie, że dodajesz posty z tym dziennikiem, według mnie, jest to bardzo interesujące :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, nie mogę się przekonać do widoku polskiej wersji WTJ. xD
    Też miałam pokazać dziennik, ale ciągle brak światła do zdjęć. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za dziennik gdzie mozna go kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska nazwa to "Zniszcz ten dziennik". To taka książka gdzie na każdej stronie jest polecenie w jaki sposób "zniszczyć" daną stronę, lub całą książkę. Moje wydanie było kupione w empiku. Podejrzewam, że w innych księgarniach też można go dostać :)

      Usuń
    2. Super sprawa.. umknelo mi kilka wpisów przez pobyt w szpitalu ale juz nadrobilam :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa sprawa z tym dziennikiem ;)

    OdpowiedzUsuń

  6. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie to wszystko wygląda! Pozdrawiam!

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. super to wyglada ! zapraszam do mnie!
    fashionableandhealthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń