Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 3 listopada 2014

czarno na białym

Kilka najbliższych postów będzie monotematycznych. Wróciłam do uwielbianej czerni i zaprezentuję ją w najprostszy z możliwych sposobów, czyli w bransoletkach. A że nie lubię umieszczać kilku "tworów" w jednej notce to będzie kilka postów po jednej bransoletce w każdym.

czarne koraliki + czarna róża.



Szał świąteczny czas zacząć! tzn ja nie chcę już, ale sklepy nie dają mi wyboru... Na półkach sklepowych zaczynają na mnie spoglądać zabawki i ozdoby świąteczne... A na maila dostaję reklamy z "bożonarodzeniową" promocją... Do Wigilii jeszcze tyleee czasu, ale przez taki marketing szlak mnie tylko trafia, Boże Narodzenie przestaje "czarować" a zaczyna irytować...


Pozdrawiam zerkając z nowego avatara. M.

BLOG  |  INSTAGRAM  | FACEBOOK | ASK

9 komentarzy:

  1. Bransoletka z różą jest super - prosta i klasyczna, w jednym z najładniejszych kolorów [obok niebieskiego ;P]. Do mnie przychodzą jeszcze maile promocyjne z hurtowni cebul kwiatowych, kiedyś u nich zamówiłam mieczyki i tak o mnie od czasu do czasu pamiętają, przysyłając kolejną ofertę promocyjną :P Ale w lidlu półka świąteczna już stoi, więc coś jest na rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. komercjalizacja odbiera prawdziwą magię świąt, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka. :D Czarne z czarnym zawsze dobre. ;)
    Ja dlatego nie oglądam telewizji, nie chodzę do supermarketów oraz omijam strony z inspiracjami. Chce święta zacząć dopiero w grudniu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strony z inspiracjami też omijam,... ale do supermarketów muszę chodzić, ktoś musi robić zakupy :)

      Usuń
  4. Śliczny avatar *-* Ja tam lubię czerń <3
    Ja w sumie myślę już o świętach, w końcu będą za około 7 tygodni <3 Ale te sklepy mnie również zaczynają nieco irytować ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie przepadam za zmianami, ale chyba zmiana avatara pozytywna :)

      Usuń
  5. Dokładnie, już w listopadzie pojawiają się reklamy świąteczne itp. :)
    Śliczna jest ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń