Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 27 listopada 2014

hipster cat

Dostałam zamówienie, chociaż ciężko to nazwać zamówieniem. Zuza po prostu spytała czy mogłabym zrobić kolczyki z kotem na prezent. Oczywiście zgodziłam się, znalazłyśmy odpowiednią grafikę i powstały kocie kaboszonowe kolczyki. (zrobiłam też klipsy dla Zuz - pomyślałam że się ucieszy i się ucieszyła :) )

Co prawda ja chciałam grafikę typu hipster cat :) ale zostało przy prostym czarnym kocie.






Pozdrawiam, M.

13 komentarzy:

  1. Widzę, że kolczyki dla jakiejś mega kociary, tak jak ja, haha ^^
    Wyszły śliczne *-* Uwielabiam takie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolczyki, sama bym zamówiła takie tylko że z wizerunkiem psów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne kolczyki :D Widziałabym takie w swojej kociej kolekcji... :>

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne opakowanko stworzyłaś z logiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czarne koty. :3 Chociaż sama mam białego. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie są te kolczyki ^^ śliczne jednym słowem hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super, uwielbiam koty i motywy z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze kolczyki, podziwiam i gratuluje gustu:))
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń