Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 15 listopada 2014

koralikowa bransoletka z zawieszką

Na trwający weekend zaplanowaliśmy główną zawieruchę przeprowadzkową. Dziś chcemy wszystko przejrzeć, popakować, posprzątać. A na jutro plan jest taki, by przewieźć rzeczy i zacząć je układać. Trzymajcie kciuki by poszło sprawnie.

Kolejna z serii prostych bransoletek.



Od dłuższego czasu myślę o nowym obiektywie. I prawdopodobnie kupimy sobie obiektyw w prezencie choinkowym. Wiem, że dwa posty temu narzekałam na świąteczny szał, a dziś mówię o prezentach. Ale tak szczerze... to wolę teraz pomyśleć o prezentach i je kupić. Niż tydzień przed świętami stać w kolejkach, lub obawiać się że coś nie dojdzie pocztą (w zeszłym roku to przeżyłam. stałam w kilometrowej kolejce po perfumy, a prezent dla mojej przyjaciółki przyszedł 24grudnia!).
Ale za to o ozdobach, piernikach i choince będę myślała dopiero w połowie grudnia.

Myślicie już o prezentach? 

Pozdrawiam, M.

14 komentarzy:

  1. Ja właśnie będę zamawiać prezent siostrze. Pewnie przyjdzie już w przyszłym tygodniu, więc będę musiała ukryć paczkę, ale przynajmniej będę miała to już z głowy. xD
    Bransoletka bardzo fajna. :D Prostota zawsze najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka śliczna! Powodzenia przy przeprowadzce, a jesli chodzi o święta, to ciezko o nich nie myśleć skoro wszędzie puszczają reklamy, a za chyba tydzień albo dwa tygodnie leci już Kevin w telewizji, no ale o prezentach jeszcze nie myślę, zostawię to na sam koniec, bo to sprawia mega dużo radosci! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka :). Trzymam kciuki za sprawną przeprowadzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bransoletka podoba mi sie :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, klasyczna bransoletka :) Ja już pomału myślę, co komu w tym roku podaruje :D lubię mieć wcześniej wszystko zaplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna :) ostatnio sama zrobilam kilka takich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, bransoletka to świetny pomysł na nadchodzące Świeta :) Kiedyś sama robiłam podobne z różnych kamieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się ostatnio takie proste bransoletki i chyba muszę sobie jakąś nową, ciemną sprawić, bo mam tylko dwie w pastelowych kolorach...
    A co do prezentów, to pewnie bym już teraz kupowała... Gdybym wiedziała co. To chyba pierwsze święta gdy jestem taka rozbita i niezorganizowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, ładne :)
    zapraszam na konkurs z promowaniem blogów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bransoletka! Piękna :)
    Ja już myślę o prezentach dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł na prezent
    ciekawa bransoletka

    OdpowiedzUsuń