Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 22 listopada 2014

love moose

Nie pamiętam kiedy dokładnie zaczęła się moja (a właściwie nasza - moja i Zuzy) głupawka na punkcie Łosi, ale ciągnie to się lata. I nie widzę by miała kiedykolwiek się skończyć.

Szablon do tego obrazka powstał dwa lata temu. Specjalnie z myślą o Zuzi. Nic nadzwyczajnego, ani skomplikowanego. Bardzo mi się podoba, ale dla siebie zrobiłam dopiero teraz.




Jako dowód łosiej mani (jeden z wielu):


Dziubki moje kochane! Mam pewne ogłoszenie parafialne. Czy ktoś z Warszawy tu zagląda? Jak tak to mam ogromną prośbę. Nauczyciel z liceum do którego chodziłam ma raka. Potrzebna jest operacja, ale oczywiście nie ma krwi. Jeśli możecie zgłoście się do centrum krwiodawstwa i oddajcie krew. Wszelkie informacje znajdziecie TUTAJ. To bardzo ważne, ja doskonale znam taką sytuację, ponieważ 10 lat temu przed operacją mojej siostry też brakowało krwi. Sprowadzali z innych miast,
a dodam, że była to operacja ratująca życie. To realna pomoc. Nie jakieś głupie smsy na pseudofundacje, tylko ważna sprawa, bo krwi nie da się wyprodukować! 


M. 

8 komentarzy:

  1. Lubię łosie. :D Fajnie wygląda ten obrazek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie teraz, gdy Święta już za miesiąc, łosie będą na czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :D pewnie dużo roboty przy tym było. Aż by chciało się mieć coś takiego ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę duzo zdrowia twojemu nauczycielowi, oby operacja sie udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega!! <3 Łoś Superktoś:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wolę taką formę pomagania- nie wzbogacamy kieszonek pseudo dyrektorów , sieci komórkowych itp, itd, a jest to realna pomoc.

    A Co do łosi to też kilka lat temu miałam kilka gadżetów: Skarbonkę, pluszowy breloczek, (uwielbiałam go, był taki łosiowaty) i za okłakdami zeszytów rysunki z łosiami. No.... i mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinka u nas "łosio mania" ma taki głębszy podtekst o którym nie wspomniałam :) I właściwie dlatego nie przeszła :)

      Usuń