Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 5 grudnia 2014

cotton balls


Uwzięłam się strasznie na cotton bals. Cena - poraża. Stwierdziłam, że to trochę za dużo jak na kulki z bawełny/włóczki/materiału założone na lampki choinkowe. W pierwszej chwili chciałam motać włóczką wokół balonika, ale nie jestem osobą cierpliwą i chyba szlak by mnie trafił...  Na szczęście internet to mega inspirujące miejsce. Znalazłam to czego szukałam. I to blisko :) bo na blogu Kasi Twoje DIY.

Do zrobienia kul użyłam gazy, do usztywnienia jej posłużył klej wikol i introligatorski. Zajęło mi to dwa wieczory. Ale warto było :) nawet M. stwierdził, że fajnie wyszło.





Jak Wam się podobają?

Pozdrawiam, M.

27 komentarzy:

  1. Nawet nie świecąc wyglądają cudownie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, super Ci wyszło :) Ja też teraz będę robiła z gazików i zobaczę jak mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i chyba sama go wykorzystam! Już kilka razy widziałam te kuleczki na blogach i zawsze chciałam sama takie mieć, teraz nareszcie mogę i to za małą cenę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam takie zrobić, ciekawe czy mi by wyszły takie ładne... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają świetnie ☻ zapraszam do siebie http://hilovestory.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie<3
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny pomysł! Ślicznie Ci to wyszło :D
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne ;o taka prosta niby rzecz a uroku ile dodaje ;)
    natlok-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, świetnie to wygląda <3 chyba sobie zrobię :)

    Zapraszam na mój blog ♥KLIK♥
    Ciekawy blog, na pewno tu wrócę. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna rzecz :D

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne :) ja chcę zrobić włóczkowe bombki ale to bardzo pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post
    Would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł. Fajne one wyglądają. Pozdrawiam i zapraszam do siebie jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wszelkiego rodzaju lampki i lampeczki :)) moje ulubione to sznur calkiem sporych gwiazd :) idealne na zime.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podobają ;)
    Może wspólna obserwacja?;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jajciu jak one cudnie wyglądają! super ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają!<3
    Oczywiście również obserwuję ;)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń