Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 28 grudnia 2014

poświątecznie!

Wiem, że jest już po świętach, ale byłam odcięta od internetu, co właściwie dobrze mi zrobiło. Dlatego dopiero dziś robię małe podsumowanie.







Dziś jedziemy do moich rodziców oddać nasz stary telewizor mojej siostrze. Planujemy jeszcze wycieczkę do galerii handlowej po jakieś ciuchy (może załapiemy się na jakieś wyprzedaże) i do mojej babci ;)

Jak Wam minęły święta? Zadowolone z prezentów?

Pozdrawiam, M.

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia to ostatnie ciekawe.
    Ja bardzo zadowolona z prezentów ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Ciasteczkowy kot jest moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie ptaszki na choince ;)
    tuż przed wigilią odwiedziłam Rossmann a tam ozdoby świąteczne przecenione o 70%, kosztowały naprawdę grosze.
    Niektóre ozdoby z choinki zostaną ze mną przez długi czas, ptaszki zawieszę w różnych częściach pokoju i w ten sposób staną się nieświątecznymi ozdobami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja i moja mama wtedy w Rossmannie kupiłyśmy dużo ozdób :)

      Usuń