Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 18 grudnia 2014

wianek świąteczny

Jak Wasze przygotowania do świąt? U mnie poza kupnem prezentów - właściwie stanęły w miejscu. 23 grudnia jedziemy na wieś i tam spędzimy te kilka dni, więc dopiero tam będziemy ubierać choinkę, szykować światełka i inne ozdoby.

Jednak u mnie w mieszkaniu nie mogło się obyć bez wianka i światełek ;)
W tym roku postanowiłam wykorzystać mech, jako że mech jest pod ochroną, użyłam sztucznego, kupionego na giełdzie kwiatowej. Jako baza - styropianowa obręcz.




Jedną z niewielu ozdób jest najmniejsza szopka świata:


Zostało mi jeszcze tylko kilka prezentów do dokupienia. Prezent dla M. (nie kupowałam wcześniej, bo ma być niespodzianka, a znając życie by go znalazł), prezent dla przyszłej bratowej (narzeczona brata mojego męża to bratowa???) - chociaż jej nie będzie na wigilii u teściów to pomyślałam, że na pewno jej będzie miło jak coś dla niej się znajdzie (a teściowie na pewno nic jej nie kupią). No i prezent dla mojego kochanego wujka, u którego mamy własny kąt :) Mam nadzieje ogarnąć wszystko do niedzieli... chociaż i tak spodziewam się strasznych kolejek w sklepach...


Pozdrawiam, M.

9 komentarzy:

  1. świetny ten Twój wianuszek, jesli mi się uda spróbuję zrobić taki

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wieniec ;) przy końcówce pewnie zawsze będzie więcej ludzi w sklepach ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze gdy próbuję zrobić taki mchowy wianek to przerasta mnie on, mam dwie lewe ręce do mchu, ciągle mi coś ucieka, odłazi, to się chyba zwyczajnie nie może trzymać całości i już. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do siebie, pomóżcie mi zacząć wszystko od nowa ;)
    http://cherrrryw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek wyszedł ekstra. Ja też prezenty kompletowałam już wcześniej i teraz wszystkie, podobnie jak u Ciebie, już zapakowane czekają na święta:) Czeka mnie jeszcze dekoracja domu, ale z tym się nie muszę już śpieszyć. Pozdrawiam ciepło. PS. Mój Marcin wspominał coś o chęci spotkania z chłopakami z klasy, a więc i z Twoim M, więc jeśli możesz napisz od kiedy będziecie w okolicach Ropczyc i ile będzie trwał pobyt. Może by się udało chłopakom wtedy spotkać. Z Nami oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek idealny na drzwi :)

    OdpowiedzUsuń