Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 21 stycznia 2015

guzik z pętelką

Dziś prosty pierścionek z guziczka z masy perłowej. 

 
Z serii ogłoszenia parafialne:
Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie w jednej drogerii internetowej. Zamówiłam bazę pod cienie. Niestety na stronie kolor nie był opisany i oczywiście ten który przyszedł jest dla mnie za ciemny, wręcz pomarańczowy. Więc jak ktoś chciałby go przejąć to śmiało piszcie - oddam w dobre ręce!


na poprawę humoru:


Pozdrawiam, M.

4 komentarze:

  1. Prosty, ale musi fajnie na palcu wyglądać. :D
    Dopiero teraz zauważyłam podpis pod twoim avatarem. Według tego cytatu nie istnieję, bo rzadko kiedy wychodzę na zdjęciach. :X
    Filmik zrobił mi dzień. xD Prawie widziałam siebie, tyle że szybciej decyduję się przy ubieraniu. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zamawiam kosmetyków przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wadłabym na zrobiene takiego pierscionka, świetny :D Kochana chciałabym Cię bardzo prosić o pomoc - kliknięcie w link Choies na w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń