Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 11 stycznia 2015

proste rozwiązanie - świeczniki

Odeszłam ostatnio od biżuterii i hand made. Sporo byłam na wsi, tam ciągle było coś do zrobienia. Najpierw święta, potem sylwester, potem kolejne święto... Dwa dni był u nas brat mojego M. I tak ciągle coś...

Wczorajsze przedpołudnie spędziłam sama, zrobiłam kilka rzeczy, właściwie pod wpływem chwili. Na pierwszy ogień idą świeczniki. Chyba każda z nas lubi, gdy wieczorem palą się świece... Daje to niesamowity klimat.

Przygotowałam dwa świeczniki, jeden można w różny sposób zmieniać, ponieważ jako "baza" służy kieliszek do wina. Ja do środka wrzuciłam białe perły, ale można zastąpić to np. piaskiem i muszelkami. Druga opcja to duży słoik ozdobiony koronką (została mi po robieniu podwiązki). W środku powinna być duża świeca, ale teraz takiej nie posiadam, więc włożyłam trzy podgrzewacze.








Jak Wam się podobają? W prosty sposób można zrobić ładną ozdobę - nawet moja siostra pochwaliła, a rzadko jej się to zdarza :P

Jeśli ktoś ma mnie w znajomych na facebooku to widział, że byłam w kinie na Hobbicie. Film jest bardzo dobrze zrobiony, piękna grafika, ze strony technicznej nie ma nic do czego można się przyczepić. Niestety ogromnym minusem jest to, ze Hobbit jest bardzo długi, w połowie już mnie męczył. Jeśli ktoś jest fanem Tolkiena - bedzie zachwycony. Ja się tylko przekonałam, że krasnoludy, orki i elfy w tym wydaniu to nie moja bajka.

Jakoś przed świętami przypomnieliśmy sobie ulubioną baśń mojego dzieciństwa. A mianowicie Labirynt. Może jest trochę kiczowaty i infantylny, ale za to cudowny! Fantastyczna charakteryzacja i muzyka! To ostatnie to zasługa Davida Bowie. Oglądałyście ten film?

Przypominam o linkach z prawej strony - ostatnio słabo uczęszczane. Klikajcie!

Pozdrawiam, Meg.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają. :D Są proste w stworzeniu i piękne po zapaleniu. :)
    Moja siostra przedarła się przez książkę "Hobbit" i obejrzała każdy film, chociaż twierdzi, że nie jest fanką. Ja sama próbowałam czytać to, ale zmęczyło mnie. :O Film za to jest całkiem znośny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koronkowy świecznik jest piękny:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze można dodać jakąś wstążkę na górę słoiczka

    OdpowiedzUsuń