Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 16 lutego 2015

inspiracyjnie jak na szafę przystało!

Robaczki kochane! Dziś trochę inaczej, bo inspiracyjnie, czyli co mnie zainteresowało w ostatnim czasie.

zdjęcie musi być, bez zdjęcia zbyt nago :)

1. "Tajemnice lasu" - od dawien dawna jest fanką musicali i filmów "śpiewanych". Jak tylko zobaczyłam zwiastun na filmwebie wiedziałam, że MUSZĘ obejrzeć ten film. Występują w nim świetni aktorzy: Meryl Streep! Emily Blunt (uwielbiam ją! za wszystko!) Anna Kendrick! Johnny Depp (ostatnio stracił w moich oczach), mała rola Christine Baranski (która pięknie śpiewa, ale jest moim zdaniem bardzo niedoceniona), Chris Pine (nie wiedziałam, że facet ma taki świetny, musicalowy głos).



2. "Wild"- film zrobiony na podstawie książki "Dzika droga" - czekałam na niego od czasu, gdy dowiedziałam się że ma powstać. W książce zakochałam się od pierwszych stron. Film to przede wszystkim piękne widoki na trasie, cytaty dające do myślenia i rewelacyjna muzyka. Warto! Na prawdę warto!

3. Tęsknię za statusami z Gadu-Gadu - bardzo fajny tekst. Kto używał gg ten wie o co chodzi :)

4. Tym razem dwa ciekawe filmiki z youtube. 




5. Serial: "Gotham". No ostatnio nie oglądam żadnych innych seriali. Zaczęły się "Girls", ale nie wciągnęły mnie. Za to Gotham genialny - pozwolę sobie nazwać to unowocześnionym prequelem Batmana.

6. Natalia Sikora - w prezencie Walentynkowym dostałam płytę Natalii BWB Experience, Kilka razy widzieliśmy Sikorę na żywo i w wersji śpiewającej i aktorskiej. Dziewczyna jest genialna, bardzo mocno jej kibicujemy. Płyta jest taka jak Natalia - odważna, bezkompromisowa. 

7. Kossakowski. Inicjacja. Ta seria zawsze wbija mnie w fotel.

8. 26 argumentów przeciw kupowaniu sukni przez internet - to chyba idealne wytłumaczenie dlaczego nie kupuję ubrań z azjatyckich stron ;)

Podoba Wam się taka seria? Zainteresowałam Was? :) 

Jeszcze na koniec info: wystawiłam suknię ślubną, więc może jakbyście były zainteresowane to tu macie link .
No i zapraszam na blog ze zdjęciami, wstawiłam zdjęcia z kartki walentykowej, odważyłam się ;)

Pozdrawiam, M.

2 komentarze:

  1. ja jeszcze używam gg, choć moi znajomi już nie, więc nie mam z kim pogadać na gadu gadu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gg odstawiłam gdy czat facebooka ruszył :)

      Usuń