Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 12 lutego 2015

kartka walentynkowa


Jak wiecie specem od kartek nie jestem, ale byłam w Empiku, przeszłam dział z kartkami i stwierdziłam że wszystkie te maszkary nie są warte swojej ceny. Tak więc postanowiłam zrobić sama - to ma być pamiątka, miły dodatek :)

 Wyjęłam wszystko co mam do robienia z papieru, zaczęłam kombinować i wyszło takie cudeńko :)





Dla mnie jest idealna, w środku jest zdjęcie (pojawi się w sobotę na blogu foto) plus cytat z piosenki, którą z M. uwielbiamy :)

Jakie macie plany na Walentynki? Kino, może kolacja? Czy spędzacie je przed telewizorem? My chyba wybierzemy kolację w domu i wieczór z butelką wina :)

Pozdrawiam, Meg.

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka, liczy się gest. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka, jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest śliczna. :D Musiałaś się trochę gmerać z serduszkiem, ale efekt jest wow. ;)
    Walentynki spędzę z Chmielewską i kubkiem kakao jak tylko uporam się z wystawianiem ofert. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i bardzo pomysłowa ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://www.juliettecapuleti.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszła ta kartka. Bardzo fajny pomysł miałaś na nią :D

    OdpowiedzUsuń