Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 8 lutego 2015

naszyjnik kwiat

Pamiętacie jeszcze kolię koralikową? Tak bardzo podoba mi się ten wzór, że postanowiłam po raz kolejny wykorzystać elementy z tej kolii i tak powstał naszyjnik z jednym kwiatkiem. Dlaczego taka uboga wersja? Potrzebowałam, czegoś w tym stylu do zwykłej czarnej stylizacji. Ach, taka potrzeba chwili :)




Jak Wam się podoba w takiej wersji?

Pozdrawiam, M.

9 komentarzy:

  1. Doskonale pamiętam turkusową kolię. ;) Ta zminiaturyzowana wersja jest równie śliczna, chociaż oczywiście skromniejsza. :D Potrzeba matką wynalazków. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, ta wersja jest idealna do noszenia na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny naszyjnik:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny *-* uwielbiam takie naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentuje. Bardzo lubie naszyjniki. Chętnie zobaczyłabym go w mojej kolekcji *.*
    Kochana,mam prośbę,mogłabyś kliknąć w linki pod zdjęciami w najnowszym poście?To dla mnie ważne *.*
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/2015/02/must-have-2-choies.html

    OdpowiedzUsuń