Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 30 marca 2015

bransoletka z ręką fatimy

Czas ucieka niepostrzeżenie. Za kilka dni święta, a my wciąż nie wiemy czy jedziemy na wieś czy zostajemy w domu. Jeśli zostaniemy to czy szykujemy wszystko sami czy jedziemy do mojej babci. Jesteśmy mistrzami w nieplanowaniu. Mistrzami w podejmowaniu decyzji w ułamku sekundy, spontanicznie.

Powstała bransoletka, z tego co mam. Wciąż próbuję się pozbyć jak najwięcej półfabrykatów, nie kupuję nic nowego. 



Trochę mnie zaczyna dobijać to że nie ma chętnych na suknię ślubną. W sumie wiedziałam, że sprzedaż nie będzie łatwa, ale spodziewałam się chociaż jakiś wiadomości... a tu nic. cisza.
I co ja mam zrobić? Wisi w szafie i mnie wkurza :P


Znacie jakieś dobre seriale? Właśnie kończę "Sex and the City" i będę potrzebować czegoś nowego. A nie jestem na bieżąco :)

Pozdrawiam, M.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka :)
    Moja bratowa miała możliwość oddania sukni do komisu, przynajmniej nie kurzy się w szafie ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Bardzo mi się spodobała. Ostatnio mam chrapkę na taką z ręką fatimy. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest ta bransoletka :D z chęcią bym taką nosiła. Suknia jest śliczna i dziwi mnie to, że jeszcze nikt się do Ciebie nie zgłosił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerób kieckę na coś. ;) Pamiętam, że moja mama swoją rozparcelowała, ale nie pamiętam co dalej z nią zrobiła.
    Śliczna bransoletka. :D

    OdpowiedzUsuń