Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 15 marca 2015

fotofobia - domowa mini galeria zdjęć

Uwielbiam prezentować zdjęcia. Jednak w wynajmowanym mieszkaniu nie mogę zbijać gwoździ tam gdzie bym chciała. Korzystam z tych, które już są w ścianach.


Zwykle ramki to jeden sposób, ale ja ostatnio wieszam zdjęcia sznurku. Trochę jak pranie :) I do tego bardzo proste w wykonaniu.




Mam jeszcze stojak z kamienia i drutu. W nim trzymam wydrukowane zdjęcia z instagrama.


A jaki Wy sposób prezentacji zdjęć preferujecie? Może podrzucicie mi jakiś ciekawy pomysł ?

Muszę Wam jeszcze pokazać jaki piękny album udało mi się upolować! Uwaga uwaga! W Biedronce :)



Pozdrawiam, Meg.

8 komentarzy:

  1. Genialny pomysł z wieszaniem zdjęć na sznurku! :D
    Ja mam nowy pokój, bo od stycznia i cały czas trwa dopracowywanie szczegółów. Zostały my już głównie zdjęcia. Planuję całą ścianę obwiesić zdjęciami, efekt na pewno pojawi się u mnie na blogu :P

    http://tittavie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o chciałabym mieć taką galerię u siebie :) nigdy nie mam czasu, aby wywołać fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wywołuje przez internet, czasem z dostawą do domu, czasem odbieram w punkcie, ale nie zajmuje to dużo czasu :)

      Usuń
  3. kiedyś zrobię sobie taką galerię na sznurku, wygląda o wiele lepiej niż w ramce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany gdybym ja miała taki talent do zdjęć ;< wszystko tak klimatycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjeny uwielbiam ! :) w moim domu bedzie duzo takich miejsc ze zdjeciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że nie w padł mi w ręce ten albumik!!!!

    OdpowiedzUsuń