Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 29 marca 2015

inspiracyjnie raz kolejny.

Nie obchodzi mnie, że nie komentujecie takich postów... Jakoś to przeżyję. Mam nadzieję, że chociaż ktoś przeczyta, obejrzy i się zastanowi!

Dwa bardzo inspirujące wywiady Łukasza Jakóbiaka.

Beata Pawlikowska bardzo mądra i piękna kobieta. Bardzo doceniam jej piękno wewnętrzne, doświadczenia i to ile przeszła w życiu. Posiadam kilka jej książek. Właściwie trafiłam na jej "poradniki" przez przypadek. Moja kochana ciocia obdarowuje mnie różnymi inspiracyjnymi przedmiotami (kiedyś to była płyta Hey, którego wtedy nie słuchałam, ale w momencie pierwszego przesłuchania pokochałam), innym razem "Świat Zofii", a kolejnym "W dżungli życia" Beaty Pawlikowskiej. Na prawdę gorąco polecam, a nawet mogę pożyczyć :) 


Druga rozmowa wzbudziła we mnie wiele emocji, głównie łez. Płaczek ze mnie straszny, ale ten temat dociera do mnie mocniej ze względu na to, że w mojej rodzinie i otoczeniu wiele osób chorowało na raka. Niektórzy szczęśliwie się wyleczyli i wiodą cudowne życie, niektórzy niestety nie mieli tego szczęścia i odeszli po długiej walce. Jednak myślę, że warto posłuchać tej wyjątkowo mądrej (ostatnio ciężko o interesujące wywiady) i wbrew pozorom dość pozytywnej rozmowy. 
A! Dodam, że przeczytałam "Szału nie ma, jest rak" ks.Jana, też polecam! 


Pozdrawiam, M.


3 komentarze:

  1. jakoś nie przepadam za jego programem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie. Ale zrobiłam wyjątek dla tych dwóch osób, które bardzo cenię :)

      Usuń
  2. Jego program oglądałam w sumie 2 razy. Raz z Eweliną Lisowską, a drugi raz z Donatanem i Cleo, ponieważ ich lubię i cenię. A tak to jakoś za nim nie przepadam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń