Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 20 marca 2015

logo na bloga fotograficznego

Postanowiłam zaprojektować logo na bloga foto. Najpierw myślałam, żeby zlecić to komuś. Osobie, która zna się na projektowaniu graficznym. Byłam teraz kilka dni na wsi, miałam trochę czasu więc zaczęłam się bawić w programach graficznych, takich bardzo podstawowych (darmowych).
Powstało kilka wersji, po burzy mózgów z trzema osobami i kilku poprawkach efekt końcowy możecie podziwiać poniżej (i na blogu!) :


Muszę podziękować Spalonej - służyła mi radą i pomogła podjąć decyzję :)

Jak Wam podoba się to logo?

Przy okazji chciałabym zaprosić osoby z Warszawy i okolic na sesje zdjęciowe. Wbrew pozorom nie gryzę! :)

Pozdrawiam, Meg.

8 komentarzy:

  1. Zawsze służę radą. :D
    Och, gdybym wiedziała o której jutro bd w Wawie to bym się umówiła na sesję, ale bór jeden wie o kt mam autobus. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie mieszkamy bliżej siebie, bo skorzystałabym z okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyszło to logo, bez tych kwiatków w "obiektywie" byłoby takie banalne a tak jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie możesz wykorzystać kiedyś, chociaż chyba nie wychodzę za dobrze na zdjęciach. Ale przynajmniej mieszkam w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Super! Kasiu zgłoszę się jak pogoda się ustabilizuje :)

      Usuń
  5. Śliczne logo *-*
    Chętnie bym się gdzies z Tobą wybrała, ale trochę kilometrów nas niestety dzieli :(

    OdpowiedzUsuń