Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 25 kwietnia 2015

czarny naszyjnik

Ostatnie dni były dość ciekawe. Mieliśmy małe urozmaicenie codzienności. W czwartek było bierzmowanie mojej siostry (M. był jej świadkiem), wczoraj wieczorem i dziś w południe byliśmy przejechać się nowym motorkiem - bosko! Zahaczyliśmy zlot starych aut. Uwielbiam takie klimaty: stare Warszawy, Garbusy i inne :)

Naszyjnik zrobiłam jakiś czas temu, ale nie miałam czasu zrobić mu zdjęcia, ani nawet czasu żeby naskrobać te kilka słów. Totalna improwizacja, ale mi się bardzo podoba.



Wrzucam jeszcze kilka zdjęć ze zlotu, niestety miałam tylko telefon. Mam nadzieję, że w miarę szybko będziemy mieć kufry na motor, żebym mogła wozić aparat ze sobą na wycieczki :)




Pozdrawiam, M.

7 komentarzy:

  1. Naszyjnik boski, a zlot starych aut - zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik wygląda świetnie. :D
    Omg, uwielbiam stare auta. Mają duszę. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chciałabym pooglądać tak zabytkowe auta :) Piękny naszyjnik :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny naszyjnik :)
    Kiedy w Poznaniu była wystawa starych aut, też sie zachwycałam ;)

    OdpowiedzUsuń