Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 3 maja 2015

bransoletka z kokardą

Jak Wam mija weekend majowy? Mi troszkę samotnie. Ale za to za tydzień sobie to odbijemy, bo jedziemy na wieś. 

Kokarda (a właściwie dwie) powstała z zupełnie innym przeznaczeniem. Niestety upragnionego celu nie udało mi się zrealizować, więc improwizując powstała bransoletka.


Kokarda na obrączce z drutu pamięciowego. Zrobiłam trochę inne zapięcie, które można schować za kokardką. 



Pozdrawiam, M.


9 komentarzy:

  1. Uroczo wygląda. :D Czym miały być te kokardki? :3
    U mnie majówka jak każdy inny weekend, bo wszyscy się porozjeżdżali. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokardy miały być spinkami do butów :)

      Usuń
  2. U mnie szalona majówka. ;)
    Urocza bransoletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kokardki. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna bransoletka ♥ a ty jesteś prześliczna
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kokardka! :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń