Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 30 maja 2015

instagramowy mix maja

Właściwie maja i końcówki kwietnia:) Sama bardzo lubię oglądać takie mixy, dlatego żeby nie było tu zupełnie pusto (no niestety brak pomysłów, weny... sama nie wiem czego jeszcze). W czerwcu szykuję mały projekt, dawno nie robiłam tego typu rzeczy, więc trochę martwię się jak mi wyjdzie...

Jestem dziś po ćwiczeniach, zaprzyjaźniłam się znów z Mel B. Do tego rzuciłam słodycze i napoje słodkie. Staram się słodkie jeść tylko w weekendy, ale nie w ogromnych ilościach :) Jak na razie schudłam 4kg z czego jestem niesamowicie zadowolona... bo moja waga już krzyczała "dość".


Zlot starych samochodów w Piasecznie, 1 to Warszawa, 2 wielbione przeze mnie Garbusy.

                           Pomajówkowe piwko w dresach;                  Mój M. i niunia :) 

                              Różowe nabytki z promocji;                   Jedyna udane selfie

                        Spacer na wsi w genialnych butach;            Uwielbiam te widoki!

                                  Powrót do Warszawy;                         Będziemy balować!

                           Zaproszenia dla mojej koleżanki;           Kosz na wódkę weselną

                                                                          Na działce 

                                     Gotowe do wysyłki;        Nowa torba, ale breloczek najważniejszy :)

Dodam tytko, że nie wszystkie zdjęcia pojawiły się na instagramie. Ale bardzo lubię przerabiać fotki w tej aplikacji.
Jak Wam się podobają takie mixy?

Pozdrawiam, M.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne. :D Torbę masz genialną! :)
    Przypomniałaś mi o Melce, dawno z nią nie ćwiczyłam, pory by do tego wrócić. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam mixy :) śliczne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix zdjęć! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń