Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 16 maja 2015

zaproszenie ślubne

Niejednokrotnie powtarzałam, że w tworzeniu kartek specjalistą nie jestem. Jednak, gdy moja koleżanka była w kropce, ponieważ żadna firma nie chciała jej zrobić dwóch zaproszeń dla rodziców, postanowiłam jej pomóc. W dwa dni (no dobra, nie całe dwa dni, tylko wczoraj wieczorem i dziś rano) powstały dwa zaproszenia. Jestem z siebie niesamowicie dumna! Powiem nieskromnie, że są cudne!








Jak Wam się podobają?
Pozdrawiam, Meg.

5 komentarzy:

  1. Potwierdzam, że cudne. :D Masz dryg do kartek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zaproszenia! :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Są genialne :D masz ręke do takich rzeczy. Świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń