Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 14 czerwca 2015

feeling blue

Czy tylko mnie taka pogoda dobija? Wczoraj cały dzień spędziłam poza domem, wróciłam wieczorem cała mokra... Dziś nigdzie się nie wybieram, siedzę w domku niestety sama. Na szczęście dostałam wczoraj od babci obiad (kotleciki i młoda kapustka - babcia wie co lubię ;)), musiałam tylko ugotować ziemniaki. Nie wyobrażam sobie stania nad garami w taki upał.

Lubię warkoczowe bransoletki i naszyjniki. Dziś w kolorze niebieskim. 




W czwartek cieszyliśmy się wspólnym wolnym dniem i wybraliśmy się nad Zegrze. Ja nie byłam tam kilka lat i właściwie nie pamiętałam nawet jak tam jest. Strasznie się zawiedliśmy, nie byliśmy w stanie nawet usiedzieć, bo atakowały nas komary mutanty... Zebraliśmy się i pojechaliśmy dalej... 



Zapraszam Was na mojego instagrama staram się wrzucać tam zdjęcia jak coś ciekawego się u mnie dzieje :)


Pozdrawiam, M.

6 komentarzy:

  1. Piękny! Mnie też dobija taka pogoda, w dzień ładnie, a wieczorem leje deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik *o*
    U mnie akurat pogoda nie zmienna, cały czas ponuro...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog:) Będę zaglądać częściej :))
    Zapraszam też do mnie : http://photographyandmodel.blogspot.com/2015/06/1-wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog:) Będę zaglądać częściej :))
    Zapraszam też do mnie : http://photographyandmodel.blogspot.com/2015/06/1-wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń