Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 17 czerwca 2015

młodej parze

W lipcu ślub bierze brat mojego M. Tak sobie pomyślałam, że zrobię sama kartę dla nich. Wszystkie elementy do jej zrobienia miałam w domu. Potrzebowałam tylko pomysłu :) Nawet sobie zaprojektowałam co i jak, a nie jestem osobą, która lubi mieć wszystko rozplanowane.



Koperta trochę w stylu eko - z szarego papieru z przeszyciami na bokach. Sama karta z metalicznego papieru ozdobiona pięknym koronkowym papierem i różyczkami.




Jak wyszło?

Pozdrawiam, Meg.

P.S. Jakby ktoś chciał zamówić karty ślubne lub zaproszenia to śmiało piszcie :) Chętnie stworzę coś dla Was :)

4 komentarze:

  1. Obłędnie urocze, a zarazem z klasą. :D Mnie nigdy takie rzeczy nie chcą nawet trochę wyjść. xD

    OdpowiedzUsuń