Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Wyzwanie fotograficzne #1 u Sennej

Wyzwanie u Sennej (dla mnie chyba zawsze zostanie Spaloną) trafiło się w momencie idealnym, gdy sama myślałam o stworzeniu takiej wersji wakacyjnej, ale ja jak to ja jestem sceptycznie nastawiona do swoich pomysłów i zawsze czarnowidze :p Więc nie sądziłam, że ktokolwiek wziąłby w nim udział.
Temat wydaje się prosty - geometrycznie. Jednak długo szukałam odpowiedniego kadru. Robione telefonem. Geometryczne - w poziome pasy.
Pozdrawiam, M.

6 komentarzy:

  1. Ciekawy, prawda. Są artyści, których lubię o wiele bardziej, ale jego odkryłam niedawno i dopiero poznaję poszczególne etapy twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia! :)
    Świetny blog,może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie sądziłam, że ktoś weźmie u mnie udział. Jak na razie jesteś jedyna. :D Bardzo mi się podoba to zdjęcie, jest proste, ale idealnie w temat. :3
    Nikomu nie mów, ale dla siebie również nadal jestem Spaloną. xD

    OdpowiedzUsuń