Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 12 sierpnia 2015

karta ślubna z eko kopertą

Wakacje w pełni, a ja w rozjazdach. Dwa dni temu zawitaliśmy na podkarpacie i będziemy tu do końca sierpnia. A co było w tamtym tygodniu? Kaszuby i morze :) Na bloga fotograficznego właśnie trafiło trochę zdjęć z Kaszub. Niesamowicie odpoczęliśmy po wyczerpującym i niezbyt udanym dla na lipcu.

Kolejna karta ślubna... ale co ja poradzę, że tworzenie ich sprawia mi ogromną przyjemność ?



Wstyd się przyznać, ale nie zaglądałam na Wasze blogi szmat czasu... i nie wiem kiedy to nadrobię.
Pogoda nie sprzyja siedzeniu przy komputerze... więc myślę, że wybaczycie :) 

Przesyłam dużo uścisków i kostek lodu. M. 

2 komentarze:

  1. Aktualna pogoda jest od podróżowania, nie od siedzenia na kompie, także miłego wypoczynku. ;)
    Ja się nie dziwię, że lubisz robić kartki, bo wychodzą Ci prześlicznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę udanych wakacji ;)
    ja niestety spędzam wakacje w mieście czytając nadrabiając zaległości książkowe ;)

    OdpowiedzUsuń