Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 5 września 2015

Czas na podsumowanie!

Wakacje się skończyły, chociaż lato wciąż trwa. Na szczęście zrobiło się trochę chłodniej i można odetchnąć z ulgą. Przyszedł więc czas na podsumowanie wyzwania fotograficznego.


 Samo przeglądanie, selekcjonowanie i obrabianie zdjęć trwało wiele czasu. Sporo też zajęło mi zrobienie opisów do zdjęć, bo oczywiście jak to u mnie nie wszystko jest dosłowne. Tak jak mówiłam pojawią się tu też zdjęcia robione telefonem.

1. Ulubiony letni gadżet
Jakie to przewidywalne i niezbyt oryginalne. Dla mnie jedyny letni gadżet warty zauważenia to okulary przeciwsłoneczne. Z moimi problematycznymi oczami okulary to totalny must have!

2. Autoportret

3. Na talerzu

4. Książka na wakacje

5. Niebieskie

6. Za oknem

7. Czarno-białe

8. Wakacyjny niezbędnik
 Pyszny sernik z malinami, zimny drink i dobry kryminał!

9. Zachód słońca

10. Anomalia
 Niezbyt częsty widok - motyl przysiadający na dłoni. 

11. Woda
...w dodatku morska
12. Ulubione miejsce
 Uwielbiam te widoki. Mój prywatny skrawek "prawie" Bieszczad. 

13. W powiększeniu
Pomysł na to zdjęcie był na prawdę świetny! Niestety podczas wykonania pojawił się problem... Szkło powiększające nie było jednolite i bałam się rozwścieczonych os...

14. O! skapnęło

15. Mój robaczek

16. Przed snem
 Uwierzycie, że gdy robiłam to zdjęcie było całkowicie ciemno? Magia :) 

17. Żabia perspektywa

18. Na ulicy

19. Obcy

20. Odbicie

21. Zniekształcenie
Mało zniekształcone, prawda?

22. Uroczo i dziewczęco

23. Kontrastowo

24. Denerwujący przedmiot
 Niby takie cudeńko, a przysporzyło mi wiele nerwów. Zrobiłam drugą skrzynkę na wino z tym wzorem, która powędrowała do mojej teściowej... ale co zrobiłam? zabrudziłam sobie aplikację na prawie gotowym elemencie. Walczyłam, zmywałam, ścierałam papierem ściernym - prawie mnie to doprowadziło do płaczu. Ale chyba wszystkim się podobało. 

25. Nieruchome
 ...czas się zatrzymał...
26. Radość

27. Dziwnie
Niby dziwne to zdjęcie, tak dziwne że aż mi się podoba.

28. W kwiaty

29. Zwierzak

30. Najpiękniejszy dzień
 Dla nich na pewno jeden z najpiękniejszych dni w życiu. 

31. Nałóg
 A nawet dwa w jednym. Fotografia + motory. 

32. Boso
 Oszukanica ze mnie! Zdjęcie zrobił mój mąż, ale idealnie pasuje do tematu. 

33. Bokeh

34. Bałagan
 Bałagan podczas "tworzenia". 

35. Różne kształty
 Mamy paski, kwiatki, liście, kostkę kwadratowo-prostokątną i trampka. 

37. Dłonie

38. List w butelce
Nowoczesna wersja listu w butelce i obietnicy oddania...

38. Światło
Chyba nie ma bardziej naciąganego zdjęcia niż to. Nie wiem czemu w tej kategorii wylądowało, chyba dlatego że jest trochę za jasne.

39. Nocne niebo

40. HDR

Nie wiem jakim cudem udało mi się dopasować zdjęcie do każdej kategorii.
Może nie wszystkie pasują idealnie. Jak Wam się podobają ?


Jeśli macie chociaż jedno zdjęcie, które chcecie żeby wzięło udział w wyzwaniu to wrzucajcie linki pod tym postem :)

2 komentarze:

  1. Pizza! :D
    Najbardziej spodobało mi się czarno-białe. Genialny klimat. :D

    OdpowiedzUsuń