Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 1 października 2015

Just married!

Ostatnio cisza w eterze. Czy nadrobię jeszcze kiedyś te wszystkie zaległości? Ciężko powiedzieć. Jedno jest pewne: moje życie wywraca się do góry nogami. Co prawda nie jest to zmiana taka natychmiastowa, ale powoli oswajam się z tym co mnie czeka :)

Kolejna butelka w prezencie. Tym razem z nowym motywem - nowożeńcowy garbus :) Dałabym się pociąć za mojego własnego garbusika, za to za jakiś czas będę pomykać moim własnym golfem. 



Pozdrawiam, M. 

9 komentarzy:

  1. Bardzo cisza nawet, aż się boję, że zostałam sama w handmadowym świecie. :')
    Butelka jest świetna. Tym bardziej, że darzę garbusy niezmierzoną miłością. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiedziałam, że przestaję tworzyć. Na pewno będą się wciąż pojawiać nowości :) tylko ostatnio wszystko jest z mniejszą częstotliwością i nie wiem czy to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. może zrobisz jakiś ciekawy tag z pytaniami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję :) Zastanowię się nad tagiem.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Poczekajmy z tym jeszcze z miesiąc ;) Na razie to tajemnica ;)

      Usuń
  5. Piękna buteleczka! :) ja również marzę o własnym garbusiku ;)

    Może zainteresuje Cię małe rozdanie u mnie na blogu - http://mojaosobistosc.blogspot.com/2015/10/i-rozdanie-prosto-z-azji.html

    OdpowiedzUsuń