Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 16 listopada 2015

ślubna w pudełku

Przez jakiś czas nie czułam się najlepiej. Na szczęście wracam do siebie... chociaż zdarzają mi się gorsze dni, takie jak np dzisiejszy.
Jakimś cudem przetrwałam październikowe wesele... było zimno, a sala do tańczenia była na zewnątrz co nie było dobrym pomysłem... Bardzo mało się bawiliśmy, bo przechodzenie między salami było dość uciążliwe
i bałam się przeziębienia. Kobiety tańczyły w kurtkach... co było dość zabawne.

Powrót jest niesamowicie ciężki... ale wracam z kolejną kartką ślubną. Może sezon na wesela minął, ale nasi przyjaciele pobierają się w styczniu, a ja nie mogłam dłużej czekać z tworzeniem. Miałam pomysł i chciałam go zrealizować.

Pudełko, kwiaty i napisy robiłam sama. Może do ideału daleko, ale ważniejszy jest gest :) 




 


Postaram się bywać częściej na blogu. Niedługo też święta (jesteśmy osaczeni świątecznymi reklamami i produktami w sklepach, rok temu też to mówiłam, ale powtórzę: to jest straszne, że tak wcześnie. Chcą nam wcisnąć jak najwięcej, co prawda mam już kilka prezentów, ale to dlatego, że nie chcę wydać w jednym miesiącu na wszystko, zwłaszcza że w grudniu dochodzą jeszcze ozdoby, choinka i jak zawsze wyskoczy coś dodatkowego.) mam nadzieję, że pojawią się na blogu ozdoby i inspiracje. Zobaczymy co czas przyniesie.

Pozdrawiam, dawno niewidziana M.

7 komentarzy:

  1. Cześć i siema z powrotem. :D
    Pudełeczko wygląda bardzo ładnie. :) Kwiatki są urocze i bardzo elegancko wygląda ta brązowa etykietka. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręcznie robione są zawsze wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym dostać taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam proste kartki :D Ślicznie się prezentuje z tym pudełkiem.

    OdpowiedzUsuń