Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 13 grudnia 2015

Kartka Świąteczna

I mnie dopadł świąteczny nastrój. W tym roku ubieramy pierwszą wspólną choinkę, ale to dopiero za tydzień. Będę też piekła pierniki. Mam już gotowe wszystkie prezenty - trochę mi ulżyło, bo nie lubię tuż przed świętami latać po sklepach... wtedy są największe tłumy, a ludzie ogarnięci są gorączką i zachowują się jak dzicz.

Przygotowałam kartkę świąteczną do wysłania. Użyłam rzeczy wyszukanych w moich papierniczych zapasach. 





Jak wyszło? 

Pozdrawiam, M.

5 komentarzy:

  1. Ja wszelkie latanie po sklepach wstrzymuję do po świętach, żeby nie nabawić się siniaków. xD
    Kartka jest śliczna. Bardzo lubię ten brązowy papier, ale stacjonarnie nigdzie nie mogę go nabyć. :C
    Mnie oczywiście bardziej interesuje co to za aparat i jaki obiektyw ma podpięty, ale to już zaczyna być standard u mnie. *fanatyzm się wychyla* ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jest ta kartka *.* bardzo mi się podoba. Sama bym chciała taką dostać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to piękne ♥♥♥ minimalizm = maksimum uroku :)

    OdpowiedzUsuń