Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Bransoletka z chwostem

Obiecałam sobie, że po Nowym Roku będę częściej na blogu, a tu co? Już 11 stycznia, a ja w lesie. Zobaczymy co będzie dalej :)  Jestem pełna dobrych myśli. W tym roku szykuje się trochę zmian i wyzwań, ale jestem przeszczęśliwa :) 

Pierwsza bransoletka od bardzo dawna, muszę Wam się przyznać, że wyszłam z wprawy... Bardzo ciężko po długiej przerwie powrócić do robienia biżuterii, paluszki straciły dawną sprawność. 



Jeszcze zdjęcie z wczorajszego światełka do nieba




A dziś smutny dzień. Bardzo smutny. Odszedł Człowiek Legenda.


M. 

7 komentarzy:

  1. "Paluszki straciły sprawność", cóż, w takim razie bardzo bym chciał mieć takie niesprawne palce :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje. :D
    Mam bardzo smutny początek roku, coś czuję, że 2016 to rok George'a R.R. Martina. :V

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie nosiłam bransoletek! Chyba muszę do tego zwyczaju wrócić, bo tak czasami aż się proszą moje nadgarstki o jakąś ozdobę.

    U mnie pojawił się nowy post (wreszcie), zapraszam na Mówiąc Słowami! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 16 luty a tu cisza... Nie tworzysz, czy brak czasu na pisanie? Czy mogę prosić o mobilizację? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę mi los kłody pod nogi rzuca ostatnio. Nie miałam czasu, ani ochoty, ani siły żeby coś tworzyć. Ale niedługo będę szykować nową kartkę, tym razem urodzinową.

    Sabinka dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń