Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 7 sierpnia 2016

Album na zdjęcia

Od maja wiele się wydarzyło. Po półrocznym pobycie w szpitalu, moja córka w końcu zobaczyła dom. Czasami nie jest łatwo, szpital i kontrole nie dają nam spokoju - bycie mamą wcześniaka, dziecka
z problemami nie jest usłane różami. Na prawdę wiele przeszliśmy, ale nie wiemy co nas jeszcze czeka... Najważniejsze, że jesteśmy razem :) 

W ciągu 7 miesięcy uzbierało nam się trochę zdjęć córki i stwierdziłam, że najwyższa pora wywołać trochę
i stworzyć album. Od dawna w głowie miałam "projekt" albumu i w końcu udało mi się znaleźć chwilę czasu. Postało takie cudeńko.





Pozdrawiam, M. 


5 komentarzy:

  1. świetny pomysł na taki album ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wygląda. :D Nie wygląda na typowo bobaskowy, ale na elegancki, bardzo mi się podoba. :)
    Życzę, żeby z małą już wszystko szło jak najlepiej. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się takie albumy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to wygląda! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album, te kwiatuszki mnie urzekły.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń