Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 16 października 2016

Zaproszenie na chrzest

U nas wszystko na wariackich papierach. Tak samo jest z chrztem, a właściwie dopełnieniem, bo Wiki
w pierwszych dniach życia była ochrzczona z wody przez pielęgniarkę. Zdecydowaliśmy w ostatniej chwili, stwierdziliśmy, że nie ma na co czekać, w listopadzie są dwa długie weekendy, potem w grudniu idziemy do szpitala... a co będzie w przyszłym roku to wielka niewiadoma. Dlatego na organizację mieliśmy trzy tygodnie... teraz został nam tylko tydzień. Na szczęście udało się skompletować ubranko dla Małej, dokupiłam kocyk (zrezygnowałam z białego, bo jest niepraktyczny) i mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam...

Zaproszenia postanowiłam zrobić sama, bo i tak pewnie zamówione nie zdążyłyby do mnie dotrzeć. Postawiłam na białą klasykę z dodatkiem wstążki w kolorze kawy z mlekiem.




Niestety moje maleństwo nie daje mi czasu na tworzenie i podejrzewam, że szybko to się nie zmieni. Miałam pomysł, żeby bloga zrobić bardziej lifestajlowego, ale właściwie nie wiem czy to jest dobry pomysł. Szkoda mi całkowicie porzucić, dużo pracy i serca włożyłam we wszystko co tu się znajduje....

Pozdrawiam, M.

4 komentarze:

  1. Zaproszenie wygląda bardzo elegancko. :D
    Mam nadzieję, że z małą będzie już tylko lepiej. A co do tematyki - jak czujesz, że będzie ci dobrze pisać lifestyle to zrób to. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa i elegancja ;) Takie formy są ponadczasowe. Jak po Chrzcie, wszystko się udało? Może jakieś zdjęcia wstawisz jak preze towała się Wasza Księżniczka? Jeśli tylko masz ochotę wstawiać też inne posty niż robótki ręczne, to śmiało. To Twój blog i jego forma może być mieszana bo Ty o tym decydujesz a nie reklamodawcy, jak to czasem bywa. ja z ciekawością będę oglądać co u Was słychać, co ugotowałaś, co zrobiłaś itp. Przecież to też jakaś inspiracja i moim zdaniem wpisuje się w nazwę bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję post o chrzcinach :) Może wyrobię się przed świętami ;)

      Usuń
    2. Jak świetnie, będę czekać z niecierpliwością ;)

      Usuń