Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 19 marca 2017

Flower box

Przeglądając instagrama już jakiś czas temu natknęłam się na "kwiaty w pudełku". Chociaż jestem przeciwnikiem dawania kwiatów w prezencie to bardzo spodobała mi się taka kompozycja. 
Jako, że zbliżały się urodziny kuzynki podjęłam wyzwanie, chociaż nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z florystyką.

Bardzo ciężko było znaleźć odpowiednie pudełka, chociaż może za słabo szukałam, ale w tygodniu przed imprezą oprócz rehabilitacji, mieliśmy jeszcze kontrolę w szpital i zwyczajnie nie miałam czasu, żeby latać po sklepach. Fioletowe pudełko zostało kupione na giełdzie kwiatowej, a czarne zostało zrobione przez mojego tatę; jest to po prostu rura kartonowa po plakatach z dodanym dnem, pomalowana przeze mnie farbą akrylową (wyszło troszkę za wysokie). 

Musiałam posłużyć się tutorialem z internetu i oczywiście z pomocą przyszła Kasia z Twoje DIY. 





Moje flower boxy wymagają jeszcze dopracowania, ale myślę że jak na pierwszy raz wyszło całkiem całkiem. 

Jak oceniacie moją pracę? 

Pozdrawiam, M.

4 komentarze:

  1. Świetne są te pudełka, fajny pomysł prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko się otwiera, czy jest tylko "wazonem". Uroczo wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty się trzymają na gąbce florystycznej, jak zwiędną można spokojnie je wyjąć. A pudełko użyć w innym celu lub wymienić kwiaty na nowe.

      Usuń