Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 14 marca 2017

Kartka ze słoniem

W miniony weekend świętowaliśmy osiemnaste urodziny mojej siostry ciotecznej. Przygotowałam
z tej okazji kartę z życzeniami. Zbierałam się chyba dwa tygodnie, żeby ją zrobić i oczywiście nie miałam czasu. Postawiłam na prostotę: wydrukowałam słonia, nakleiłam na bazę i dodałam do tego czarną kopertę.
Banalne...




Przeczytałam książkę Katarzyny Bondy i powiem Wam, że nie zachwyciła mnie. Porównują ją do kryminałów skandynawskich, ale to nie jest to...
Polecacie jakąś dobrą książkę na wieczór?

Pozdrawiam, Meg.

2 komentarze:

  1. Proste, ale bardzo ładne. W sam raz do postawienia na półce. :D
    Cieszę się, że nie tylko do mnie Bonda nie przemówiła. Może spróbujesz kryminał od Rowling? "Jedwabnik" nie był bardzo zagmatwany, przyjemna lektura. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam wszystkie książki z tej serii Rowling. Bardzo fajne :)

      Usuń