Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 6 maja 2017

Majówka

W weekend majowy wybrałam się na spacer do Ogrodu Botanicznego. Ostatni raz tam byłam podczas studiów na ćwiczeniach z botaniki. Wymyśliłam sobie wycieczkę w tak niezwykłe miejsce, bo chcę zaszczepić w mojej córce miłość do natury. Wika przez swoje problemy już na starcie jest na gorszej pozycji niż jej rówieśnicy, ale nie chcę żeby czuła się gorsza. Dla nas jest normalnym rozbrykanym dzieckiem. I chociaż ludzie się patrzą na jej pozaklejane okulary to nas to nie powstrzymuje! 

Dla mnie była to idealna okazja do odkurzenia nieco aparatu. Bardzo mi brakuje takich momentów, kiedy mogłam wciąć sprzęt i beztrosko, przez kilka godzin zatracić się.

















Pozdrawiam, M.

5 komentarzy: